رایگان ✅

پس از خرید، بلافاصله لینک‌های دانلود نمایش داده خواهند شد. پرذاخت امن به وسیله کلیه درگاه ها
  • بازگشت وجه در صورت خرابی فایل
  • ارائه فایل اورجینال از شرکت سازنده
  • بدون هیچگونه ویروس و بک لینک
  • پرداخت از کلیه درگاه های شتاب

 

پیش نمایش اصلی

نسخه محصول :1.4.3

تاریخ انتشار : 98/05/06

تذکر : محصولات پازل کاملا اورجینــال و بدون ویروس بوده و فاقد بروز رسانی و پشتیبانی و ترجمه میباشند.

گزارش خطا یا آپدیت محصول

تغییر نقش خودکار ووکامرس | افزونه تغییر نقش خودکار ووکامرس | YITH AUTOMATIC ROLE CHANGER 1.4.3

نقش‌های کاربری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که یک سیستم مدیریت محتوا باید برای دسته‌بندی کاربران خود براساس ویژگی‌های مختلف دارا باشد. وردپرس به عنوان برترین سیستم مدیریت محتوای دنیا، برخی از نقش‌های کاربری را برای دسته‌بندی کاربران سایت در خود دارد که با استفاده از افزونه‌های مختلف می‌توان آنها را شخصی‌سازی یا نقش‌های کاربری جدید ایجاد کرد. یکی از کاربردهای نقش‌های کاربری ارائه خدمات گوناگون براساس نوع آن است که به طور مثال می‌توان به سیستم عضویت ویژه در وردپرس (VIP) در برخی از سایت‌ها اشاره کرد که در آن بعضی از محصولات و خدمات خاص، تنها به کاربران ویژه ارائه می‌شود. همچنین گاهی مدیران فروشگاه‌های اینترنتی نیاز دارند تا براساس خرید‌های صورت گرفته توسط کاربران، خریداران برخی محصولات خاص را در دسته خاصی قرار دهند تا بتوانند راحت‌تر آنها را مدیریت کنند؛ این مدیریت می‌تواند شامل ارائه کدهای تخفیف، ارسال ایمیل‌های ویژه، ارائه محصولاتی به عنوان و… باشد که اهمیت زیادی برای مدیران چنین فروشگاه‌هایی دارد. در این مقاله قصد معرفی یک افزونه کاربردی و حرفه‌ای برای وردپرس را داریم که با استفاده از آن قادر به تغییر نقش کاربران در ووکامرس براساس نقش‌های کاربری قبلی یا با استفاده از خرید یک محصول خاص خواهید بود.

افزونه Yith Automatic Role Changer
افزونه Yith Automatic Role Changer

تغییر نقش کاربران در ووکامرس
افزونه Yith Automatic Role Changer یک افزونه حرفه‌ای و کاربردی برای وردپرس است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید نقش برخی کاربران خود را
براساس خرید یک محصول خاص تغییر دهید. همچنین این افزونه کمک می‌کند تا اگر بخواهید تنها کاربرانی با یک نقش‌کاربری خاص را در صورت خرید یک محصول خاص به نقش دیگری منتقل کنید. این افزونه کاربردی از افزونه‌های تغییر نقش کاربران در ووکامرس نیز پشتیبانی می‌کند و با قابلیت می‌توانید کاربران خریدار محصولات خاص خود را به یک نقش‌کاربری جدید منتقل کنید. این افزونه کاربردی در دو نسخه رایگان و تجاری ارائه شده است که در این مقاله به بررسی آموزش نسخه رایگان آن می‌پردازیم.

ویژگی‌های افزونه Yith Automatic Role Changer:

اعطای خودکار یک نقش به مشتری پس از خرید
ایجاد قانون متعدد برای محصولات، دسته محصولات جهت دریافت خودکار نقش
دارای قابلیت اعطای نقش پس از پرداخت یک مبلغ خاص به مشتری
قابلیت ارسال ایمیل عملیات های انجام شده (شامل اعطای نقش، جزئیات پرداخت) به مدیریت
قابلیت انتخاب یک نقش ایجاد شده با پلاگین Members
انتخاب محدوده تاریخ و زمان جهت لغو و اتمام اعطای نقش خودکار
سازگاری کامل با وردپرس 5.2.0 به بالا
سازگار با پلاگین چند زبانه کردن سایت WPML
سازگار با ووکامرس 3.6.4 به بالا
کاملاَ فارسی و حرفه‌ای
انتخاب محصول، برچسب محصول، دسته محصول، نوع محصول جهت اعطای خودکار نقش پس از خرید
و ویژگی‌های بیشتر

شاید محصولات زیر را نیز دوست داشته باشید اگر احساس میکنید محصولی را نیاز دارید و در پازل موجود نیست میتوانید با استفاده از فرم تماس با ما محصول مورد نظر خود را  برای قرار گیری در سایت پازل برای ما ارسال کنید.