رایگان ✅

پس از خرید، بلافاصله لینک‌های دانلود نمایش داده خواهند شد. پرذاخت امن به وسیله کلیه درگاه ها
  • بازگشت وجه در صورت خرابی فایل
  • ارائه فایل اورجینال از شرکت سازنده
  • بدون هیچگونه ویروس و بک لینک
  • پرداخت از کلیه درگاه های شتاب

 

پیش نمایش اصلی

نسخه محصول :1.6.5

تاریخ انتشار : 98/05/09

تذکر : محصولات پازل کاملا اورجینــال و بدون ویروس بوده و فاقد بروز رسانی و پشتیبانی و ترجمه میباشند.

گزارش خطا یا آپدیت محصول

ایجاد نظرسنجی پیشرفته برای محصولات ووکامرس | YITH WooCommerce Advanced Reviews

نظرات بخش مهمی از هر سایت فروشگاهی آنلاین است. گرفتن بازخورد از مشتریانی که از سایت شما محصول یا سرویس خریده‌اند ضروری است و موجب کسب اعتبار برای ادامه‌ی فعالیت می‌شود.

پلتفرم‌های موفق فروشگاهی دنیا مثل آمازون را ببینید که چقدر به بخش نظرات وبسایت خود اهمیت می‌دهند. دلیلش ساده است؛ هر نظری که توسط مشتری نوشته می‌شود کیفیت محصولات شما را تضمین می‌کند. تاثیر این نظر به مراتب بیشتر از هر چیز دیگری است که خود فروشنده می‌گوید.

به لطف افزونه‌ی YITH WooCommerce Advanced Reviews می‌توانید این نظرات را طوری به نمایش بگذارید که بیشتر به چشم بیاید و در نتیجه به فروشتان کمک کند.

از نظرات کاربران برای افزایش فروش محصولات استفاده کنید
بر اساس یافته‌های Internet Retailer، با اضافه کردن بخش نظرات به فروشگاه آنلاین خود می‌توانید نرخ تبدیل سایت را از ۱۴ تا ۷۶ درصد افزایش دهید. به علاوه، برخی مطالعات بازاریابی نشان داده که ۷۷ درصد مصرف کننده‌ها قبل از خرید، نظرات مربوط به آن محصول را می‌خوانند.

آمار و ارقام به خودی خود واضح است. فرقی نمی‌کند که سایت شما بزرگ باشد یا کوچک، نظرات ساده‌ترین راه برای بهبود وضعیت فروش محصولات و وفادار کردن مشتریان به سایت شماست.

افزونه‌ی ما به شما اجازه می‌دهد تا به راحت‌ترین شکل ممکن نظرات کاربرانی که از سایت شما خرید کرده‌اند را مدیریت کرده و به سرعت و به آسانی از صحبت‌های آن‌ها استفاده کنید.

این افزونه امکانات زیادی دارد؛ مثلاً کاربر می‌تواند نظرات را بر اساس امتیاز آن‌ها فیلتر کند، یا به آن‌ها امتیاز بدهد یا دیدگاه سایر کاربران را درباره‌ی خوب یا بد بودن یک نظر ببیند.

ما در حین ساخت این افزونه درخواست‌ّهای کاربران را مدنظر قرار داده بودیم، بنابراین هدفمان این بود که با افزایش کارآمدی سیستم نظرات ووکامرس و خودکار نمودن فرآیندهای آن کاری کنیم تا در زمان شما صرفه جویی شود و فرصت بیشتری برای پرداختن به سایر بخش‌های فروشگاه خود داشته باشید.

علاوه بر این امکانات پاسخ‌دهی به نظرات را فراهم کردیم تا کاربران بتوانند با هم صحبت کنند. و همچنین فرصت ویرایش نظرات را ایجاد نمودیم تا اگر نظری به اشتباه نوشته شد، امکان تصحیح آن وجود داشته باشد تا آسیبی به وضعیت فروش شما وارد نشود.

مشتری‌ها هم می‌توانند سایر نظرات را ارزیابی کرده و موارد به درد نخور را مشخص کنند تا یک سیستم کارآمد و خودکار داشته باشیم. بخش نظرات ویترین فروشگاه شماست، سعی کنید محصولات خود را به بهترین نحو به نمایش بگذارید!

شاید محصولات زیر را نیز دوست داشته باشید اگر احساس میکنید محصولی را نیاز دارید و در پازل موجود نیست میتوانید با استفاده از فرم تماس با ما محصول مورد نظر خود را  برای قرار گیری در سایت پازل برای ما ارسال کنید.