رایگان ✅

پس از خرید، بلافاصله لینک‌های دانلود نمایش داده خواهند شد. پرذاخت امن به وسیله کلیه درگاه ها
  • بازگشت وجه در صورت خرابی فایل
  • ارائه فایل اورجینال از شرکت سازنده
  • بدون هیچگونه ویروس و بک لینک
  • پرداخت از کلیه درگاه های شتاب

 

پیش نمایش اصلی

نسخه محصول :1.4.2

تاریخ انتشار : 98/06/10

تذکر : محصولات پازل کاملا اورجینــال و بدون ویروس بوده و فاقد بروز رسانی و پشتیبانی و ترجمه میباشند.

گزارش خطا یا آپدیت محصول

افزونه حداقل و حداکثر سفارشات در ووکامرس | YITH WooCommerce Minimum Maximum Quantity

 

YITH WooCommerce Minimum Maximum Quantity نام افزونه کاربردی ووکامرس می‌باشد که به وسیله آن میتوانید حداقل و حداکثر خرید توسط مشتری را کنترل کنید.همچنین میتوانید حداقل و حداقل مبلغ خرید را جهت تکمیل سفارش مشتریان تعیین کرده و چنین قوانینی را به فروشگاه خود اضافه کنید. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا قوانین مختلفی را نوشته و آن ها را در صفحه محصولات نمایش دهید تا مشتریان مطالعه کنند.

افزونه ووکامرس YITH WooCommerce Minimum Maximum Quantity دارای بخش ایجاد انواع خطاها می‌باشد که میتوانید انواع خطاها را ایجاد کرده و سفارشی کنید. این بخش به شما کمک می‌کند تا با عدم رعایت قوانین خرید، خطا مورد نظر به مشتری نمایش داده و او را آگاه کنید. همچنین می‌توانید محصولات خاص و مورد نظر خود را از قوانین محدودیت خرید حذف کرده و در این موارد لحاظ نکنید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

افزونه تعیین حداقل و حداکثر سفارشات در ووکامرس
افزونه تعیین حداقل و حداکثر سفارشات در ووکامرس

اگر تجربه‌ی کاربری (UX) به خوبی در وبسایت شما پیاده شده باشد، با هدایت کاربران به سمت بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای آن‌ها، می‌توانید از این وضعیت پیشگیری کنید. افزونه‌ی YITH WooCommerce Minimum Maximum Quantity هم برای همین منظور طراحی شده تا به شما اجازه دهد برای بعضی از محصولات خاص مقداری برای حداقل و حداکثر سفارش تعیین کنید. با این کار می‌توانید کاربران خود را به سمت یک خرید مناسب هدایت کرده و سطح رضایت آن‌ها را بالا نگه دارید.

چه بخواهید میزان حداقل و حداکثر تعداد سفارش را بر روی تک تک محصولات اعمال کنید، چه بر روی مجموع محصولات موجود در سبد خرید، خواه این محدودیت را روی قیمت سفارشات تنظیم نمایید، یا این که هزینه‌ی پست را هم در فاکتور مشتری بیاورید یا نه، این‌ها همه تصمیم‌هایی است که می‌تواند به موفق‌تر شدن کسب و کار شما کمک کند.

قابلیت های افزونه حداقل و حداکثر خرید ووکامرس Minimum Maximum Quantity

امکان تعیین حداقل و حداکثر تعداد خرید
تعیین حداقل و حداکثر مبلغ برای تکمیل سفارش
امکان تعیین قوانین و نمایش آن در صفحه محصول
امکان تعیین خطاهای سفارشی
نمایش خطاها به کاربران
امکان حذف محصولات خاص از قوانین خرید
اعمال محدودیت های خرید در محصولات با یک کلیک
و امکانات دیگر…

شاید محصولات زیر را نیز دوست داشته باشید اگر احساس میکنید محصولی را نیاز دارید و در پازل موجود نیست میتوانید با استفاده از فرم تماس با ما محصول مورد نظر خود را  برای قرار گیری در سایت پازل برای ما ارسال کنید.