رایگان ✅

پس از خرید، بلافاصله لینک‌های دانلود نمایش داده خواهند شد. پرذاخت امن به وسیله کلیه درگاه ها
  • بازگشت وجه در صورت خرابی فایل
  • ارائه فایل اورجینال از شرکت سازنده
  • بدون هیچگونه ویروس و بک لینک
  • پرداخت از کلیه درگاه های شتاب

 

پیش نمایش اصلی

نسخه محصول :1.2.0

تاریخ انتشار : 98/06/19

تذکر : محصولات پازل کاملا اورجینــال و بدون ویروس بوده و فاقد بروز رسانی و پشتیبانی و ترجمه میباشند.

گزارش خطا یا آپدیت محصول

افزونه نظرسنجی محصولات ووکامرس | YITH WOOCOMMERCE SURVEYS

 

افزونه YITH WooCommerce Surveys Premium یکی از افزونه های کاربردی و حرفه ای شرکت YiThemes برای فروشگاه ساز ووکامرس در وردپرس می باشد،که با استفاده از این افزونه شما می توانید نظرسنجی های مختلفی را برای محصولات خود در فروشگاه ایجاد کنید.
ا به حال پیش آمده که در بعضی سایت ها چه فروشگاهی و چه غیر فروشگاهی در هنگام پر کردن فرم هایی از قبیل ثبت نام و عضویت و تکمیل فرم برای خرید محصول با فیلدی برخورد می کنیم که از ما سوال می کند از چه طریقی با وبسایت یا فروشگاه آنها آشنا شده ایم. شاید بارها پیش آمده باشد که به خود بگوییم چه سوال بی ربط و مسخره ای! اصلا به چه کار صاحبان این وبسایت میخورد

این افزونه امکان ایجاد سوالات مختلف را برای محصولات و خدمات شما دارد که کاربران و مشتریان شما می توانند به این سوالات پاسخ دهند و با استفاده از این روش شما می توانید هرچه بیشتر با سلیقه های مشتریان خود آشنا شوید و از آنها پیرامون خدمات خودتان نظرسنجی را به عمل آورید.

افزونه نظرسنجی محصولات ووکامرس | YITH WOOCOMMERCE SURVEYS
افزونه نظرسنجی محصولات ووکامرس | YITH WOOCOMMERCE SURVEYS

افزونه YITH WooCommerce Surveys دارای یک پنل تنظیمات حرفه ای برای ایجاد نظرسنجی در سایت است که این نظرسنجی ها را شما می توانید در بخش های مختلف فروشگاه خودتان وارد کنید و حتی با استفاده از کدکوتاهی که این افزونه در اختیار شما قرار می دهد،نظرسنجی ایجاد شده را می توانید در برگه های مختلف سایت خودتان وارد کنید.

بهترین بخش برای قرار دادن نظرسنجی پس از خرید مشتری از سایت شما هست که این افزونه این امکان را دارد که پس از ثبت سفارش نظرسنجی را برای مشتری نمایان کند و کاربران شما پس از خرید از سایت در نظرسنجی محصولات و خدمات شما شرکت کنند.

 

ویژگی افزونه نظرسنجی محصولات ووکامرس

دانلود افزونه YITH WooCommerce Surveys
برخی از ویژگی های افزونه YITH WooCommerce Surveys Premium :
امکان ایجاد بی نهایت نظرسنجی برای سایت
امکان قراردادن نظرسنجی در بخش های مختلف سایت
امکان اجباری کردن پاسخ به نظرسنجی ها
ایجاد نظرسنجی پس از خرید مشتری از سایت
امکان خروجی گرفتن از نظرسنجی های سایت
و…

شاید محصولات زیر را نیز دوست داشته باشید اگر احساس میکنید محصولی را نیاز دارید و در پازل موجود نیست میتوانید با استفاده از فرم تماس با ما محصول مورد نظر خود را  برای قرار گیری در سایت پازل برای ما ارسال کنید.