رایگان ✅

پس از خرید، بلافاصله لینک‌های دانلود نمایش داده خواهند شد. پرذاخت امن به وسیله کلیه درگاه ها
  • بازگشت وجه در صورت خرابی فایل
  • ارائه فایل اورجینال از شرکت سازنده
  • بدون هیچگونه ویروس و بک لینک
  • پرداخت از کلیه درگاه های شتاب

 

پیش نمایش اصلی

نسخه محصول :1.2.4

تاریخ انتشار : 98/06/24

تذکر : محصولات پازل کاملا اورجینــال و بدون ویروس بوده و فاقد بروز رسانی و پشتیبانی و ترجمه میباشند.

گزارش خطا یا آپدیت محصول

افزونه واترمارک تصاویر ووکامرس | YITH WOOCOMMERCE WATERMARK

در صورتی که تصاویر مخصوص به خودتان است و می خواهید سایر سایت ها از آن نتوانند استفاده کنند و یا در صورت استفاده با هویت شما قرار گیرد می توانید آرم و لوگو یا به عبارتی واترمارک یا امضای سایت خود را بر روی تمامی تصاویر به صورت کمرنگ شده یا در گوشه ی تصاویر قرار دهید که هم نشان دهنده ی هویت شما باشد و هم افرادی که می خواهند از آن تصویر استفاده کنند حق کپی رایت را رعایت کنند.

YITH WooCommerce Watermark Premium نام یک افزونه بسیار حرفه ای برای فروشگاه ساز ووکامرس می باشد که امکان ثبت خودکار لوگوی تجاری برروی تصاویر فروشگاه را برای شما فراهم می سازد. با فعال کردن این افزونه، شما هرمحصولی را که به فروشگاهتان اضافه کنید این سیستم به صورت خودکار لوگوی شما را برروی تصاویر محصولات ثبت می کند. از مزیت های این افزونه می توان به امکان معرفی لوگو های مختلف برای دسته های مختلف اشاره کرد. برای مثال اگر فروشگاه لباس باشد، برای دسته محصولات مردانه لوگوی مجزا و برای دیگر محصولات هم به همین شکل لوگوهای مختلف در نظر میگیریم. همچنین افزونه YITH WooCommerce Watermark Premium امکان درج متن توضیحات دلخواه در کنار لوگو برروی تصویر را برای شما فراهم می کند که به راحتی می توانید متن دلخواه خود را برروی تصاویر به صورت آنلاین اضافه کنید. انتخاب جایگاه قرارگیری لوگو و توضیحات به صورت کاملا سفارشی توسط مدیریت انجام می شود.

افزونه YITH WooCommerce Watermark

ویژگی های افزونه  YITH WooCommerce Watermark Premium :

تعیین واترمارک های مختلف برای دسته بندی های خاص (هر دسته بندی یک لوگو!)
امکان درج متن توضیحات در کنار لوگو به صورت دلخواه
ایجاد واترمارک یا لوگوی تجاری در حالات مختلف
مشخص کردن موقعیت قرارگیری لوگو
افزودن نامحدود و ایجاد لیست لوگو
سفارشی سازی آسان
و…

شاید محصولات زیر را نیز دوست داشته باشید اگر احساس میکنید محصولی را نیاز دارید و در پازل موجود نیست میتوانید با استفاده از فرم تماس با ما محصول مورد نظر خود را  برای قرار گیری در سایت پازل برای ما ارسال کنید.