طراحی استوری اینستاگرام

طراحی منحصر به فرد و حرفه ای تبلغات شما

 طراحی استوری اینستاگرام

Pazeel com 251 2429 pazeel com طراحی استوری اینستاگرام

در سال 2016، یکی از بزرگ‌ترین اتفاقاتی که در شبکه‌های اجتماعی رخ داد، معرفی قابلیت استوری اینستاگرام یا همان Instagram Stories بود. استوری Story به معنی داستان به شما این امکان را می‌دهد که داستان‌هایی کوتاه را به مدت ۲۴ ساعت با دیگران به اشتراک بگذارید. استوری اینستاگرام باعث افزایش پویایی صفحه شما می‌شود. اگر شما از اینستاگرام برای اهداف کاری مثلا بازاریابی استفاده می‌کنید می‌توانید از این طریق کالا یا خدمات خود را بهتر به دیگران معرفی کنید و دنبال کنندگان خود را افزایش دهید.

اگر می‌خواهید بیشتر دیده شوید باید محتوای جذابی داشته باشید و برای جذاب‌ تر کردن صفحه اینستاگرام خود باید خلاقیت به خرج دهید. از آنجایی که هر استوری اینستاگرام پس از یک روز ناپدید می شود بهتر است استوری‌های شما به گونه ای باشد که دیگران برای دیدن استوری بعدی شما لحظه شماری کنند. یکی از تکنیک های خلاقانه برای این کار استفاده از طراحی های جذاب و زیبا برای جلب نظر مخاطبین و همچین استفاده از نمای کار شیک  و اصولی است.

اهمیت استوری اینستاگرام

Pazeel com 40 4820 pazeel com طراحی استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام امروزه بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه دارد! این تعداد حتی از استوری اسنپ چت که سابقه بیشتری دارد نیز بسیار بیشتر است! با توجه به این آمار و ارقام، کاملا منطقی است اگر بخواهیم استوری اینستاگرام را هم جز ابزارهای بازاریابی و تبلغیات مهم در شبکه های اجتماعی برشماریم.

تاثیر تبلیغات شبکه های اجتماعی در ایران آن هم با 60 میلیون کاربر ایرانی بر کسی پوشیده نیست .در ایران در حال حاضر بخش عمده از دیجیتال مارکتینگ از طریق تبلیغات در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعیصورت می پذیرد.

برای بسیاری از بازاریابان، استوری‌ اینستاگرام، قابلیت خاصی است که در شبکه‌های اجتماعی به وقوع پیوست. شرکت‌ها یا صفحات تجاری اینستاگرام با استفاده از این قابلیت می‌توانند محصولات و خدمات خود را به کاربران معرفی کنند. همچنین، اینستاگرام امکان مشاهده آماری از استوری اینستاگرام را در اختیار صاحبان صفحات قرار می‌دهد.

store banner88 3 5529 pazeel com طراحی استوری اینستاگرام

ثبت سفارش

56685698 4539 pazeel com طراحی استوری اینستاگرام

میتونید از طریق این فرم ثبت سفارش کنید و یا جهت مشاوره با ما تماس بگیرد. 

 7928 430 0921

  • Hidden
  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .