طراحی ست ادرای

طراحی منحصر به فرد و حرفه ای ست اداری

 طراحی ست اداری

Pazeel com 14y4 3024 pazeel com طراحی ست اداری

ما در اینجا ست ارواق دارای و شرکتی رو طراحی میکینم. ست اوراق اداری به مجموعه ای از کاغذهایی که در امور اداری و پرسنلی یک شرکت یا سازمان جهت فعالیت های رسمی یا غیر رسمی، استفاده میکنند ،گفته می شود.

از آنجا که به دلیل زیبایی شناختی و هماهنگی هر بیشتر آن سازمان یا برند، بهتراست این اوراق به یکدیگر شبیه و متناسب با هم طراحی و چاپ گردند، به این دلیل به آنها اصطلاحا “ست اوراق” گفته می شود. ست اوراق اداری معمولا شامل :

*  سربرگ یا letter head 
*  کارت ویزیت یا business card 
*  پاکت نامه یا envelope
*  یادداشت ها یا note 

البته موارد دیگری نیز مانند فلش کارت ها، کارت های اعتباری، کارت های پرسنلی، فاکتور، فولدر یا پوشه و … وجود دارد که در مجموعه اوراق اداری آورده می شوند، اما به دلیل عمومی نبودن آنها زیاد به آن ها پرداخته نمشود.

اهمیت ست اداری

Pazeel com eef1 01 3224 pazeel com طراحی ست اداری

ست ادرای در واقع به خاطر استفاده از طراحی گرافیکی و ایجاد هویت بصری برای هر مجموعه ای اهمیت پیدا می کند. و به نوعی یکی از نمهای اصلی درونی وبیرونی یک مجموعه اسن که در ذهن افراد شکل میگیرید و دادای اهمیت است. یک طراحی خاص که بر روی تمام اوراق اداری چاپ می گردد و نشان دهنده نوع کار ، کاراکتر و ویژگی های مجموعه ی تابعه خود است و این پیام را به مخاطبان خود منتقل می کند که با مجموعه ای منظم و ساماندهی شده روبرو هستند.

از این جهت طراحی ست اداری و چاپ آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از ضروری ترین اقلام مورد نیاز هر بنگاه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

ست اداری، در واقع اوراق اداری است که شامل سربرگ، پاکت نامه، پوشه، کارت ویزیت و فولدر می باشد که در هر سازمان معتبری به چشم می خورد. طراحی و چاپ ست اداری در واقع اولین مرحله برای شروع کار یک شرکت و سازمان است که قصد تعامل و ارتباط گسترده با سایر شرکت ها را دارد. طراحی اوراق اداری اگر زیبا و خلاقانه انجام شود، تاثیر فوق العاده ای برای تبلیغ و رتبه‌ی شرکت  در بین مشتریان خواهد داشت. 

store banner88 3 5529 pazeel com طراحی ست اداری

ثبت سفارش

56685698 4539 pazeel com طراحی ست اداری

میتونید از طریق این فرم ثبت سفارش کنید و یا جهت مشاوره با ما تماس بگیرد. 

 7928 430 0921

  • Hidden
  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .