طراحی کارت ویزیت

طراحی منحصر به فرد و حرفه ای کارت ویزیت شما

 طراحی کارت ویزیت

qalam 1803 pazeel com طراحی کارت ویزیتqalam 1803 pazeel com طراحی کارت ویزیت

ما در اینجا انواع کارت ویزیت های شخصی و شرکتی رو طراحی میکنیم و یکی از ست های اداری ما همین کارت ویزیت هست.کارت ویزیت در کلامی خلاصه ، وسیله ایست ابتدا برای معرفی شما و سپس ارائه راههای تماس با شما. 

شاید بتوان گفت  مرحله تعامل شما با مشتری یا ارباب رجوع توسط ارائه کارت ویزیتتان می باشد و از آنجا که برخورد اول همیشه مهم و تاثیر گذار خواهد بود، کارت ویزیت به طور غیر مستقیم بخشی از کار بازاریابی و تبلیغات شما را برعهده دارد.

در واقع این همان تعامل اول با مخاطب بوده که شخص ملاقات کننده از خود به مخاطب ارائه می داده است و اهمیت معرفی ابتدایی را نشان میدهد.

در ایران کارت ویزیت آخرین چیزی است که تجار و صاحبان مشاغل به آن توجه می کنند و گاهی حتی کارت ویزیت خود را تلفنی و بدون هیچ ایده درطراحی، سفارش می دهند و متوجه اهمیت بازاریابی غیر مستقیم توسط کارت ویزیت نمی باشند.

اما ما در اینجا توصیه می کنیم، طراحی کارت ویزیت خود را به یک متخصص گرافیک بسپارید و آن را جدی بگیرید. و استایل کاری خوبی داشته باشید.

Pazeel com 186 0235 pazeel com طراحی کارت ویزیت

ویژگی طراحی کارت ویزیت

Pazeel com 153 01 3619 pazeel com طراحی کارت ویزیت

 کارت ویزیت چیست؟ دیکشنری آمریکایی « Merriam-Webster » کارت ویزیت را کارتی معنی می کند که اطلاعاتی مثل نام و آدرس کسب و کار یا مسئول کسب و کار را نشان می دهد.از تعریف بالا متوجه می شوید که ذات کارت ویزیت یعنی به اشتراک گذاشتن اطلاعات مثل نام کسب و کار، آدرس تلفن، شماره تماس، آدرس سایت، آدرس ایمیل و خیلی چیز های دیگر. علاوه بر اینکه چاپ کارت ویزیت اطلاعات شما را با مخاطب به اشتراک می گذارد. می تواند هویت، برند و حرفه ای گری شرکت یا کسب و کار شما را  به صورت جزیی به مخاطب نشان دهد.

چند  دلیلی که نشان می دهد کارت ویزیت ها در این زمانه هنوز مورد توجه و تاثیرند

کارت ویزیت ها به چند دلیل یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی هستند. برای مثال آن ها می توانند مشروعیت، اعتبار و سود شما را بهبود بخشند. در زیر ما توضیح می دهیم که چرا استفاده از کارت ویزیت هنوز هم رونق دارد.

– مشروعیت بخشیدن به کسب و کار شما

  •  شما چه کاری می توانی برای آن ها انجام دهی؟
  •  آدرس و موقعیت شما کجاست؟
  • شما چه کسی هستی؟
  •  چگونه با تو ارتباط بگیریم؟

– تسهیل کردن فرآیند شبکه سازی

-چهره یا هویت بخشیدن به برند شما

– میزان آگاهی از نام برند شما را بیشتر و قوی تر می کنند

– چاپ کارت ویزیت های خلاق خیلی مستعد دست به دست شدن هستند

store banner88 3 5529 pazeel com طراحی کارت ویزیت

ثبت سفارش

56685698 4539 pazeel com طراحی کارت ویزیت

میتونید از طریق این فرم ثبت سفارش کنید و یا جهت مشاوره با ما تماس بگیرد. 

 7928 430 0921

  • Hidden
  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .