طراحی لیبل محصولات

طراحی منحصر به فرد و حرفه ای برچسب و لیبل محصولات شما

 طراحی برچسب

Pazeel com 702 0703 pazeel com طراحی لیبل محصولات

در اینجا ما برای شما برچسب و لیبل روی کالا ها و محصولات رو طراحی میکنیم که روی بسته محصول قرار میگیرن. بعد از صنعتی شدن و فراگیر شدن بسته بندی محصولات مختلف برای بازار، فروشنده ها با این که بعضا محصولات مشابه هی داشتند برای جلب نظر مشتری و فروش بیتشر دست به بسته بندی های متنوع  با طرح های مختلف زدند که بسیار موثر واقع شد.

طراحی لیبل و برچشب محصول که به عنوان معرفی نامه و یا شناسنامه کالا به حساب می آید و اطلاعاتی از قبل نوع و کیفیت محصول تصویری از محصول و بیان ویژگی ها آن را در بر دارد و هر چه این طرح از رنگ و لعابی جالبتر بر خورددار باشد به نوعی باعث معروف شدن و جلب نظر مشتری خواهد شد.

در طراحی لیبل محصول در گام اول نوع بسته بندی و اندازه آن موزد توجه قرار میگیرد  و سپس به مولفه های دیگر همچون نوع محصول و تصویر پردازی از آن توجه میکنند.

اهمیت برچسب و لیبل کالا

images 1 4652 pazeel com طراحی لیبل محصولات

اهمیت طراحی لیبل و بچسب محصول را با این مثال بیان میکنیم که مثلا دو فروشنده هر دو یه محصول مثل تخم مرغ دارند و میخواهند در بازار فروشگاه زنجیره ای در معرض دید مشتری جهت فروش قرار دهند و حال، یا قیمت این یکسان و یا متفاوت هست فرقی نمیکند مهم این است که نوع و درجه محصول دقیقا مشابهه هم هستند.خب حالا مشتری برای انتخاب محصول خود سراغ یکی از این فروشنده میرود، اما کدام محصول را انتخاب میکند؟

مسلماً آن محصولی که ظاهر و استایلی شیک تر و بهتر دارد باعث جلب نظر مشتری میشود حتی اگه نخواهد آن را بخرد اما به سمت آن جلب میشود و به نوعی با دیدن آن نظر مثبت خود را اعلام میکند! یکی از موفق ترین روش های فروش کالا توجه ویژه به نوع بسته بندی و طراحی برچسب و لیبلی زیبا جهت برند سازی و جلب توجه  مشتری می باشد.

store banner88 3 5529 pazeel com طراحی لیبل محصولات

ثبت سفارش

56685698 4539 pazeel com طراحی لیبل محصولات

میتونید از طریق این فرم ثبت سفارش کنید و یا جهت مشاوره با ما تماس بگیرد. 

 7928 430 0921

  • Hidden
  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .