44444 3928 pazeel com طراحی برچسب محصول

طراحی برچسب محصول

طراحی منحصر به فرد و حرفه ای برچسب و لیبل محصولات شما

oipiio pazeel com1 5514 pazeel com طراحی برچسب محصول

 طراحی برچسب

Pazeel com 702 0703 pazeel com طراحی برچسب محصول

در اینجا ما برای شما برچسب و لیبل روی کالا ها و محصولات رو طراحی میکنیم که روی بسته محصول قرار میگیرن. بعد از صنعتی شدن و فراگیر شدن بسته بندی محصولات مختلف برای بازار، فروشنده ها با این که بعضا محصولات مشابه هی داشتند برای جلب نظر مشتری و فروش بیتشر دست به بسته بندی های متنوع  با طرح های مختلف زدند که بسیار موثر واقع شد.

طراحی لیبل و برچشب محصول که به عنوان معرفی نامه و یا شناسنامه کالا به حساب می آید و اطلاعاتی از قبل نوع و کیفیت محصول تصویری از محصول و بیان ویژگی ها آن را در بر دارد و هر چه این طرح از رنگ و لعابی جالبتر بر خورددار باشد به نوعی باعث معروف شدن و جلب نظر مشتری خواهد شد.

در طراحی لیبل محصول در گام اول نوع بسته بندی و اندازه آن موزد توجه قرار میگیرد  و سپس به مولفه های دیگر همچون نوع محصول و تصویر پردازی از آن توجه میکنند.

اهمیت برچسب و لیبل کالا

images 1 4652 pazeel com طراحی برچسب محصول

اهمیت طراحی لیبل و بچسب محصول را با این مثال بیان میکنیم که مثلا دو فروشنده هر دو یه محصول مثل تخم مرغ دارند و میخواهند در بازار فروشگاه زنجیره ای در معرض دید مشتری جهت فروش قرار دهند و حال، یا قیمت این یکسان و یا متفاوت هست فرقی نمیکند مهم این است که نوع و درجه محصول دقیقا مشابهه هم هستند.خب حالا مشتری برای انتخاب محصول خود سراغ یکی از این فروشنده میرود، اما کدام محصول را انتخاب میکند؟

مسلماً آن محصولی که ظاهر و استایلی شیک تر و بهتر دارد باعث جلب نظر مشتری میشود حتی اگه نخواهد آن را بخرد اما به سمت آن جلب میشود و به نوعی با دیدن آن نظر مثبت خود را اعلام میکند! یکی از موفق ترین روش های فروش کالا توجه ویژه به نوع بسته بندی و طراحی برچسب و لیبلی زیبا جهت برند سازی و جلب توجه  مشتری می باشد.

download 4516 pazeel com طراحی برچسب محصول
store banner88 3 5529 pazeel com طراحی برچسب محصول
78879789789879879 01 0312 pazeel com طراحی برچسب محصول

ثبت سفارش

56685698 4539 pazeel com طراحی برچسب محصول

میتونید از طریق این فرم ثبت سفارش کنید و یا جهت مشاوره با ما تماس بگیرد. 

 7928 430 0921

  • Hidden
  • Hidden
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .