آپلود خودکار عکس در وردپرس

آپلود خودکار عکس در وردپرس با Auto Upload Images

آپلود عکس بین مطالب وردپرس با معرفی یکی دیگر از افزونه های رایگان وردپرس در خدمت شما دوستان همیشگی سایت هستیم. افزونه وردپرس Auto Upload Images همانطور که می دانید بارگذاری یک عکس و یا آپلود عکس‌ها در نگاه اول برای همه آسون به نظر بیاد اما در اصل یکی از دشوارترین کارها برای نویسنده سایت به شماره میره.! بخصوص در زمان های که نیاز هست عکسی را از اینترنت جستجو کرده، سپس آن را روی سیستم عامل خود ذخیره و در آخر در سایت خود آپلود کنیم، که مجبوریم این کارها را در طی روز چندین بار تکرار کنیم. از طرفی مواقعی که میخواهیم پستی را در وبسایت خود بازنشر دهیم و یا قسمتی از آن در پست خود استفاده کنیم و مطلب موردنظر دارای تعداد زیادی عکس هست که میخواهیم اون عکسها را به صورت آپلود شده در سایت خود داشته باشیم. در چنین مواقعی هست که به فکر این میفیتم که کاش افزونه ای بود که بعد از ذخیره پست همه تصاویر موجود به صورت خودکار در سایت ما بارگذاری میشد و آدرس ها نیز به آدرس سایت ما به صورت خودکار تبدیل میشد.

ویژگ های افزونه Auto Upload Images :

قابلیت انتخاب نام دلخواه براي عکسهای ذخيره شده با الگوهاي ارائه شده در قسمت تنظيمات

قابلیت پيدا کردن عکسهای موجود در متن و آپلود خودکار در سايت ميزبان

قابلیت تنظیم آدرس های قدیمی به آدرس های جدید افزودن تصاوير بارگذاري شده به کتابخانه چندرسانه‌اي وردپرس و سنجاق شدن به پست

قابلیت انتخاب حداکثر عرض و ارتفاع تصاوير قابلیت تغيير اندازه تصاوير بزرگتر سازگاري با تمام آدرس‌ها و …

اگر به دنبال یک افزونه کاربردی برای آپلود خودکار تصاویر بین مطالب وردپرسی خود هستید، ما این افزونه رایگان وردپرس را برایتان پیشنهاد می کنیم. امیدواریم این افزونه رایگان وردپرس مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد.