رایگان ✅

پس از خرید، بلافاصله لینک‌های دانلود نمایش داده خواهند شد. پرذاخت امن به وسیله کلیه درگاه ها
  • بازگشت وجه در صورت خرابی فایل
  • ارائه فایل اورجینال از شرکت سازنده
  • بدون هیچگونه ویروس و بک لینک
  • پرداخت از کلیه درگاه های شتاب

 

پیش نمایش اصلی

نسخه محصول :1.3.2

تاریخ انتشار : 98/06/10

تذکر : محصولات پازل کاملا اورجینــال و بدون ویروس بوده و فاقد بروز رسانی و پشتیبانی و ترجمه میباشند.

گزارش خطا یا آپدیت محصول

افزونه پاپ آپ ووکامرس | YITH WOOCOMMERCE POPUP

 

YITH WooCommerce Popup نام افزونه کاربردی فروشگاه ساز ووکامرس می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید مطالب متنوع خود را در پنجره های پاپ آپ خود نمایش دهید. با وسیله این افزونه می‌توانید پروفایل های شبکه های اجتماعی، فرم تماس و یا فقط یک پیام ساده را به زیبایی به وسیله پاپ آپ های فروشگاه ووکامرسی به کاربران نشان دهید.
تقریبا همه ی کاربران اینترنتی با پنجره های پاپ آپ که در صفحات سایت ها مشاهده می شوند آشنایی دارند. این پنجره ها در سایت ها به عنوان تبلیغات، صفحات عضویت، خبرنامه، تخفیفات فروشگاهی و… استفاده می شود که با توجه به نوع نمایش و جایگاه مهمش، بسیار جلب توجه می کند و اهمیت بالایی را دارا می باشد. استفاده درست و با برنامه ریزی شده از این پنجره ها می تواند تاثیر بسیاری بر اهداف تبلیغاتی سایت برجای بگذارد.

ساخت پنجره های پاپ آپ در ووکامرس
ساخت پنجره های پاپ آپ در ووکامرس

امروز افزونه ای به نام YITH WooCommerce Popup را برای شماعزیزان آماده دانلود کرده ایم که توسط آن به راحتی تمام می توانید پنجره های پاپ آپ را در سایت های ووکامرس یا فروشگاه های خود به نمایش بگذارید. برای مثال قصد دارید یک پاپ آپ از مجموعه ای از محصولات تخفیف خورده و ویژه قرار دهید. دیگر نیاز نیست از ابزار ها و نرم افزار های خروجی استفاده کنید و کافیست در مدیریت وردپرس خود از افزونه YITH WooCommerce Popup کمک بگیرید. ایجاد پاپ آپ نامحدود و سفارشی، نمایش کاملا واکنشگرا، پشتیبانی از کوکی ها، قابلیت غیرفعال کردن پاپ آپ در صفحات موبایل و…، محدودیت زمانی برای پاپ آپ ها و… از ویژگی ها و امکانات این افزونه می باشد.

 

امکانات افزونه  YITH WooCommerce Popup Premium :

تفکیک نمایش پاپ آپ ها در صفحات سایت (تمام صفحات یا برخی از آن ها)
تعیین محدودیت زمانی برای پاپ آپ ها (نمایش برای چندروز و…)
قابلیت غیرفعالسازی نمایش پاپ آپ ها در صفحات موبایل و…
نمایش هرگز! (جهت حفظ آرامش کاربران)
پنل مدیریت دارای تنظیمات سفارشی
قابلیت ایجاد نامحدود پاپ آپ
پشتیبانی از کوکی ها
طراحی واکنشگرا
فعالسازی آسان
و…

شاید محصولات زیر را نیز دوست داشته باشید اگر احساس میکنید محصولی را نیاز دارید و در پازل موجود نیست میتوانید با استفاده از فرم تماس با ما محصول مورد نظر خود را  برای قرار گیری در سایت پازل برای ما ارسال کنید.