مشترکین بیشتری به لیست پستی AWeber خود را با Gravity Forms، پلاگین فرم برتر برای وردپرس دریافت کنید. 

به طور خودکار به لیست های پستی خود از هر فرم در سایت وردپرس خود دسترسی پیدا کنید

ادغام بدون درز

چرا استفاده از فرم های جداگانه و پلاگین وردپرس برای لیست پستی خود را هنگامی که شما می توانید جمع آوری ایمیل های جدید از هر فرم در سایت خود جمع آوری؟

فرم های جاذبه به طور یکپارچه با AWeber ادغام می شود تا به شما اجازه می دهد تا مخاطبین و مشتریان لیست پستی خود را که کسب و کار شما متکی است، جمع آوری کنید. هرگز مجبور نیستید از یک پلاگین مختلف برای انجام یک کار استفاده کنید. فقط چند کلیک ساده، شما را جمع آوری بیشتر مشترک و skyrocketing نرخ تبدیل خود را.

موضوعات سفارشی

خود را محدود به فقط زمینه های ساخته شده در داخل AWeber محدود نمی کند. با فرم های جاذبه، هر فیلد در فرم شما می تواند به طور مستقیم به یک زمینه سفارشی در AWeber نقشه برداری شود. اطلاعات بیشتری در مورد مشترکان خود کسب کنید و از این داده ها برای ارائه کمپین های بهینه سازی شده استفاده کنید.

انتخاب منطق شرطی

توقف زمان هدر رفتن در منجر است که هرگز تبدیل کند. با منطق مشروط پیشرفته که مستقیما به فرم های جاذبه ساخته شده است، شما به راحتی می توانید انتخاب کنید که کدام کاربر به لیست شما مشترک خواهد شد و کدامیک از آنها نیست.

با استفاده از منطق شرطی، کاربران خود را قبل از هرگز تقسیم کنید. کاربران را به لیست یا کانال های مختلف بر اساس فرم ارسال آنها متصل کنید. یک راه اندازی، امکانات بی حد و حصر!

دو گزینه ای

به طور خودکار ارسال یک پیام انتخاب دوگانه برای اطمینان از اینکه مشترکین بخ طور صحیح اضافه می شوند.

پیگیری آگهی

هنگام ارسال یک مشترک جدید به AWeber،  به طور خودکار با ردیابی تبلیغات کمک می کند تا شما همیشه بدانید که کدام فرم جدید اشتراک را ایجاد کرده است.

سازگار با GDPR

ایجاد فرم های سازگار با GDPR به راحتی با چند کلیک ساده قابل استفاده است. با استفاده از توان خام از منطق مشروط فرم های گرانشی، فرم ها را می توان تنظیم کرد که تنها ارسال ارسال ها به AWeber پس از اینکه کاربران رضایت شما را ارائه می دهند.